::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

کنکور از آنچه فکر میکنید به شما نزدیک تر است !!

12»
تعداد بازدید : 2038
نویسنده پیام
irkonkor
آفلاین



ارسال‌ها: 4
عضویت: 26 /8 /1393
تشکر کرده: 1
موفقیت تلاش میخواهد و ایمان به خدا و دیگر هیچ
سلام دوستان !!
به نظر شما تو این مدت باید چه جور برنامه ریزی کرد تا بهترین نتیجه رو بگیریم !!!لطفا جواب بدین
سه شنبه 27 آبان 1393 - 14:48
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
forouzan99
آفلاین




ارسال‌ها: 1
عضویت: 17 /10 /1396
طراحی سایت بازیگری
RE : 1
طراحی سایت بازیگری طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران شرکت طراحی سایت امروزه داشتن یک طراحی سایت برای تمامی مشاغل لازم و ضروری می باشد بنابراین دنیای سینما و تئاتر نیز از این قائده مستثنی نیست. با طراحی سایت بازیگری، کاربران براحتی می توانند به جای صرف زمان بیشتری جهت جستجو به طراحی سایت شما مراجعه نمایند و به آگاهی های مورد نیاز در این حرفه دست پیدا کنند. طراحی سایت بازیگری نقش بسزایی در توسعه و افزایش موفقیت شما در کسب و کارتان ایفا می کند. تصویر: https://www.limotorsh.com/wp-content/uploads/2018/09/images-12.jpg امکانات موجود در طراحی سایت بازیگری عبارتند از:

  • امکان ثبت رزومه کاری در طراحی سایت بازیگری

  • امکان ارائه پیوندهای سایت در طراحی سایت بازیگری

  • امکان درج اخبار و اطلاعیه های مربوطه در طراحی سایت بازیگری

  • امکان درج مقالات و مطالب مرتبط در طراحی سایت بازیگری

  • امکان مدیریت دسته بندی ها در طراحی سایت بازیگری

  • امکان مدیریت کاربران در طراحی سایت بازیگری

  • امکان اسلایدشو متحرک در صفحه اصلی در طراحی سایت بازیگری

  • امکان ارائه سوالات متداول در طراحی سایت بازیگری

  • امکان ارائه فرم تماس با ما در طراحی سایت بازیگری

  • امکان نمایش آمار بازدیدکنندگان در طراحی سایت بازیگری

  • امکان پرسش و پاسخ در طراحی سایت بازیگری

  • امکان ارائه گالری از تصاویر و امکان مدیریت آن ها در طراحی سایت بازیگری

  • امکان عضویت کاربران در طراحی سایت بازیگری


و هزاران امکانات دیگر… سئو و بهینه سازی در طراحی سایت بازیگریمنظور از سئو فرآیند بهینه سازی طراحی سایت شما در موتورهای جستجو می باشد که در نهایت به واسطه ی سئو مناسب طراحی سایت شما در نتایج گوگل مشاهده می گردد. با سئو کاربران با جستجوی کلمات کلیدی مشابه به طراحی سایت شما هدایت می شوند و به این ترتیب آمار تعداد بازدیدکنندگان از طراحی سایت افزایش می یابد. لازم به ذکر است این تنها زمانی محقق می شود که شما در طراحی سایت خود از سئوکاران حرفه ای یاری بخواهید تا بر طبق اصول و استانداردها موفقیت بسیاری را برایتان به ارمغان بیاورند.

تعرفه طراحی سایت ، شرکت های طراحی سایت ، ساخت سایت ، تعرفه طراحی سایت، تبلیغات در گوگل طراحی فروشگاه اینترنتی ، شرکت های طراحی سایت ، طراحی وب در نونگار
سه شنبه 22 آبان 1397 - 16:53
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
hasanem
آفلاین




ارسال‌ها: 1
عضویت: 29 /7 /1397
موفقیت تلاش میخواهد و ایمان به خدا و دیگر هیچ
RE : 2
سلام ممنون از شما مقاله خوبی بود که درباره طراحی سایت و سئو ارائه دادید
نمونه کار های سایت https://nopardazco.com/portfolio
طراحی وب https://nopardazco.com
یکشنبه 11 آذر 1397 - 11:00
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
lemonn
آفلاین




ارسال‌ها: 4
عضویت: 28 /8 /1396
موفقیت تلاش میخواهد و ایمان به خدا و دیگر هیچ
RE : 3

پنجره دوجداره upvc استاندارد:

امروزه با تنوع در انواع پروفیل های upvc و تولید کنندگان پنجره upvc ، این عنوان که از طرف تولید کنندگان مختلف پنجره دوجداره upvc عنوان می شود که پروفیل ما بهترین پروفیل upvc و با ضمانت نامه بیمه ای عرضه می گردد و داراد استاندارد صنعت ساختمان می باشد و و بسیاری از این عنوان ها که توسط تولید کنندگان و فروشندگان در و پنجره دوجداره upvc عنوان می گردد، باعث شده است تا یک سردرگمی در بین مصرف کنندگان و خریداران بوجود آید که کدامین یک از این تولید کنندگان صداقت دارند و به درستی عنوان می کنند که پروفیل upvc ما استاندارد است و دارای استاندارد RAL آلمان می باشد.
یکی از استاندارد های جهانی برای پروفیل upvc استاندارد RAL آلمان می باشد که یک استاندارد و گواهینامه معتبر جهت پروفیل های استاندارد می باشد. بطور خلاصه در این آزمایشگاه یک سری تست هایی که ذیل آورده شده است بر روی پروفیل انجام گرفته می شود و در صورت نتایج موفق این گواهینمامه صادر می گردد. جهت استعلام یک پروفیل UPVC ساخت داخل که آیا استاندارد RAL دارد و یا خیر تنها کافی است که به سایت www.gkfp.de مراجعه نمایید و در فسمت search نام پروفیل را به انگلیسی وارد نماید پس زدن کلید ok در صورت داشتن گواهینامه RAL کلیه نتایج و گواهینمانه RAL نمایان می گردد. در صورتیکه پروفیل upvc مورد نظر دارای این گواهینامه نباشد هیچ گونه نتایجی ظاهر نمی گردد.


دوشنبه 27 اسفند 1397 - 17:39
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
lemonn
آفلاین




ارسال‌ها: 4
عضویت: 28 /8 /1396
موفقیت تلاش میخواهد و ایمان به خدا و دیگر هیچ
RE : 4
خصوصیات یک لباس کار خوب چیست؟


لباس کار به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی بوده و کلیه کارکنان باید با لباس کار متناسب با محل کار در سر کار حاضر شوند.
لباسکار به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی محافظت می کند. ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم ظاهری بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار (دو تکه) و یا لباس کار یکسره( یک تکه) و از جنس پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت یا ترکیبی از آنها استفاده می شود.
. بدیهی است که هر چه الیاف به کار رفته در پارچه طبیعی تر باشد، تبادل حرارتی آن بهتر و آسانتر صورت خواهد گرفت. لباس کارهای مخصوص شرایط ویژه که ازجمله لباس کار عایق سرما و رطوبت، لباس کار نسوز و ضد حرارت و لباس کارهای ضد مواد شیمایی و رادیو اکتیو باید از پارچه های مخصوص استفاده شود. مثلا لباس کاری که برای حفاظت در مقابل گرما و حرارت ساخته می شود با پوشش آلمینیوم که تا 90 درصد اشعه مادون قرمز را برگشت می دهد ساخته می شود. این نکته را هم متذکر می شویم که بسیاری از مدیران، برای کارکنان خود لباسکار تبلیغاتی سفارش می دهند.
در هر صورت لباس کار بایستی با توجه به خطراتی که در حین کار احتمال دارد که برای کارگر بوجود آید انتخاب شده و به نحوی باید باشد که از بروز صدمات حتی المقدور جلوگیری به عمل آورد.
1. لباس کار باید به اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد
2. در صورتی که انجام کار ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمرا بالا بزنند، بایستی از لباس کار با آستین کوتاه استفاده شود
3. کارکنانی که با ماشین آلات کار می کنند، و یا در کنار ماشین آلات مشغول کارند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت از آن باز یا پاره نباشد - آویزان کردن ابزار، کلید، ساعت و نظایر آن اکیدا ممنوع است
4. کارکنانی که در محطیهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده به کار اشتغال دارند حتی المقدور نباید از لباسهای جیب دار و یا لبه دار( مثل دوبل شلوار) یا استفاده از مغزی دوزی و امثال آن استفاده شود، چون گرد و غبار و مواد مضر مذکور در لبه های لباس باقی می ماند.
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 17:39
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
lemonn
آفلاین




ارسال‌ها: 4
عضویت: 28 /8 /1396
موفقیت تلاش میخواهد و ایمان به خدا و دیگر هیچ
RE : 5
نکاتی که در نوشتن مقدمه مقاله باید رعایت کرد



مقدمه از بخش‌های بسیار مهم برای چاپ مقاله به حساب می‌آید و نوشتن آن بسیار سخت و دارای اهمیت زیادی است.
به همین دلیل اکثرا ترجیح می‌دهند که آن را در انتهای کار بنویسند تا نکتۀ مهمی از قلم نیفتد. در هنگام نگارش این بخش باید خوانندگان را از تاثیر تحقیق خود بر حوزۀ پژوهشی آگاه کنید و بر خلاف نوشتن چکیده، هیچ محدودیتی برای استفاده از واژگان ندارد، اما بهتر است کوتاه و رسا بنویسید.
توجه داشته باشید که نوشتن مقدمه با نگارش چکیده مقاله متفاوت می باشد و شما باید تفاوت این دو را به خوبی بشناسید. مقدمه یک مرور کلی دربارۀ مقاله است و به معرفی موضوع اصلی می‌پردازد. در شروع آن باید ایدۀ کلی در ارتباط با موضوع خود را در اختیار مخاطب قرار دهید و سپس درمورد مسئلۀ پژوهش، فرضیات و تزهای خود صحبت کنید. شما باید چگونگی حل مسئلۀ پژوهش را شرح دهید و با ارائۀ سر نخ‌هایی جالب، مخاطبان را مجاب به مطالعه کل متن خود کنید.

نگارش یک مقدمۀ خوب برای چاپ مقاله تضمینی ، چه مباحثی را باید در بر بگیرد
1- سعی در کوتاه نویسی داشته باشید
اگر چه محدودیت لغت برای نگارش این قسمت وجود ندارد، اما بهتر است که تا حد امکان کوتاه نوشته شود این نکته را مخصوصا هنگام چاپ مقاله isi در نظر داشته باشید، زیرا اگر متن این بخش طولانی باشد خواننده را خسته می‌کند و از اثر گذاری مطلوب روی مخاطبان جلوگیری می‌کند و امکان منصرف کردن وی از خواندن کل متن را دارد.

2- سازماندهی مناسب را برای خود تعیین کنید
مقدمۀ مقاله باید با جریان اصلی آن همراه باشد بنابراین بهتر است که ابتدا تیترهای مطالب خود را تعیین کنید و سپس اقدام به نوشتن متن مقدمه کنید تا مسیر متفاوتی برای هر کدام ایجاد نشود.

3- پیش‌ زمینه خوبی را آماده کنید
اولین وظیفه‌ای که یک متن مقدمۀ خوب دارد، این است که صحنه‌ای مناسب را انتخاب کند تا مخاطب را در جریان کلی نوشته قرار دهد. این قسمت اولین پاراگراف می‌باشد و می‌تواند به روایت تاریخچه‌ای مختصر از پیش زمینه موضوع بپردازد و سپس تحقیقاتی که از ابتدا تا حال انجام شده است را به صورت کلی بیان کند.
نوشتن این قسمت به منطق پژوهش ختم می‌شود و نشان می‌دهد که تا چه میزان پژوهش‌ شما مبتنی بر تحقیق‌های قبلی است، آیا به موضوعی جدید که کمتر کسی به آن فکر می‌کند، می‌پردازد و یا اینکه آیا به بهبود نتایج تحقیقات پیشین می‌پردازد یا خیر.

4- اهمیت را شرح دهید
برای نوشتن اهمیت یک نوشته، باید اهداف و روش‌های انجام کار خود را به خوبی شرح دهید و تاثیر پژوهش خود را بر موضوع مورد بحث تشریح کنید.

5- فرضیات را بیان کنید
مبنای اصلی تمامی پژوهش‌ها، فرضیات آن مقاله است. بنابراین باید تمام فرض‌هایی را که در طول نوشتار خود دارید در این بخش شرح دهید. با این کار فرصت ارزیابی و تفسیر نتایج را به خوانندگان می‌دهید. دلیل دیگر بیان این فرضیات این است که هر ضعفی در یک نوشته می‌تواند باعث ایجاد یک مسئلۀ پژوهشی جدید شود.

6- محدودیت‌ها را ذکر کنید
بیان محدودیت‌ها و ضعف‌ها در مقدمه بهتر از ذکر آنها در بخش بحث است. مقاله، فضایی است که از همان ابتدا باید ضعف‌ها بیان شوند و اگر خواننده از ابتدا به این موضوع آگاهی داشته باشد به راحتی می‌تواند در مورد روایی پژوهش قضاوت کند.

7- مسئله را تعریف کنید
در انتهای متن مقدمه مقاله، باید دقیق این موضوع روشن گردد که مخاطب قرار است به چه مواردی دست یابد. در بخش نتیجه‌ گیری و بحث باید مجدد به مقدمه ارجاع داده شود و اگر مسئلۀ تحقیق در مقدمه به خوبی و روشنی ذکر شود، ارجاع دادن به آن آسان‌تر و راحت‌تر خواهد بود.
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 17:40
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
lemonn
آفلاین




ارسال‌ها: 4
عضویت: 28 /8 /1396
موفقیت تلاش میخواهد و ایمان به خدا و دیگر هیچ
RE : 6
کاربرد شیر هیدرولیک، سیلندر هیدرولیک، یونیت هیدرولیک، پمپ هیدرولیک


شیر هیدرولیک یکی پر کاربردترین شیرها در اتوماسیون صنایع فولاد ، صنایع سیمان ، صنایع شیمیایی ، صنایع خودرو سازی ، صنایع معدن و خطوط تولید ماشین آلات هیدرولیک می باشد. که در انواع مختلف در دسترس می باشد.
انواع شیر هیدرولیک :
شیر هیدرولیک کنترل جهت
شیر هیدرولیک توزیع کننده پیلوت دار
شیر هیدرولیک کنترل فشار
شیر پروپشنال هیدرولیک
شیر ماژولار هیدرولیک
شیر یکطرفه هیدرولیک
شیر سرو هیدرولیک
شیر فشار شکن هیدرولیک
شیر اطمینان هیدرولیک
سیلندر هیدرولیک به وسیله فشار نیروی سیال روغن هیدرولیک عمل کرده و بصورت طولی حرکت و در فشار و اقطار مختلف تولید می گردد. سیلندر هیدرولیکی شامل بدنه یا پوسته ، پیستون ، پکینگ و اتصالات مربوطه می باشد ، که با توجه به نوع نصب و کاربری قابل انتخاب می باشد . سیلندر های هیدرولیک با توجه به نوع فشار وارده بر حسب تن تقسیم بندی می شوند .
سیلندر هیدرولیکی یکی پر کاربردترین تجهیزات هیدرولیک در صنایع فولاد ، صنایع پرس ، صنایع ماشین سازی ، صنایع خودرو سازی ، صنایع سیمان و خطوط تولید صنایع سنگین و ریخته گری می باشد. که در انواع مختلف در دسترس می باشد.
انواع سیلندر هیدرولیکی :
سیلندر هیدرولیکی قلمی
سیلندر هیدرولیکی پرس
سیلندر هیدرولیکی تلسکوپی
سیلندر هیدرولیکی دوطرفه
سیلندر هیدرولیکی برقی
سیلندر هیدرولیکی مینیاتوری
سیلندر هیدرولیکی درب
یونیت هیدرولیک مجمـوعه مخزن هیدرولیـک، الکتروموتور، شیرآلات کنترلـی فشار، دبی و جهت و دیگـر ادوات نصـب شده است. وظیفه این مجموعه تامین دبی، کنترل فشار و جهت جریان مـورد نیاز سیستم میباشد. یونیت هیدرولیک همچـنین با عنـوان پاورپک، پاوریونیـت یا یونیت قدرت نیز نامیده میشود.
از جمله کاربرهای یونیت هیدرولیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجهیزات تست مورد استفاده در صنعت هوافضا

  • ماشین آلات صنعتی و نوردها

  • ماشین آلات حفاری و راهسازی

  • تجهیزات کشاورزی

  • تجهیزات فراوری و تصفیه


پمپ هیدرولیک یا مولد انرژی هیدرولیکی:
با ایجاد جریان پرفشار در مدار ، سطح انرژی سیال را بالا می برد. این فشار توسط پمپ هیدرولیک خلق نمی شود بلکه از آنجا که جریان سیال باید بر بارهای مقاوم عمل کننده های هیدرولیکی ( همانند سیلندرها یا موتورهای هیدرولیک ) فائق آید ، فشار جریان افزایش می یابد.
اساس کار پمپ هیدرولیک ، اعمال متناوب نیروی رانش به بسته های مجزای سیال محبوس شده در فضای بین تیغه های پمپ و پوسته آن و کاهش حجم این بسته ها به هنگام حرکت ازسمت مکش به سمت تخلیه و در نتیجه افزایش فشار جریانی است. بنابراین ، پمپ هیدرولیک بر اساس تغییر حجم فیزیکی محفظه پمپ کار می کند که سیال در آن آب بندی شده است.
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 17:41
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
nik952148
آفلاین




ارسال‌ها: 19
عضویت: 3 /6 /1398
موفقیت تلاش میخواهد و ایمان به خدا و دیگر هیچ
RE : 7
روش صحیح نصب و جا زدن بلبرینگ
بلبرینگ ها از قطعات پر مصرفی هستند که در انواع دستگاه ها چه صنعتی چه دستگاهای مورده استفاده در روز مره استفاده می شوند و از دقت بالایی برخوردار هستند ، برای استفاده از بلبرینگ در حداکثر کارایی این قطعه باید از ساختار و طراحی مناسبی برخوردار باشد که با خصوصیات اجزای که با آنها در ارتباط هستند کاملا هماهنگ باشد.
بعد از طراحی مناسب بلبرینگ ، روانکاری مناسب و صحیح ، سوار و پیاده کرده اصولی بلبرینگ ، نشت بندی و نگهداری بلبرینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که در طول عمر بلبرینگ بسیار موثر است .
تحقیقات انجام شده در زمینه میزان خرابی انواع بلبرینگ نشان دهنده این موضوع است که بیش از 16 در صد خرابی های زودرس در انواع بلبرینگ و رولبرینگ به دلیل عدم رعایت انطباقات و استفاده از روش های نادرست نصب می باشد.
در هنگام جا زدن و نصب بلبرینگ ها رعایت نظافت در هنگام جا زدن بلبرینگ بسیار هائز اهمیت می باشد همچنین بلبرینگ و رولبرینگ ها که با عنوان یاتاقان نیز شناخته می شوند قطعاتی بسیار دقیق هستند که در هنگام نصب آنها باید از ابزار مناسب و روش های صحیح استفاده نمود.

ابزار های جا زدن بلبرینگ و رولبرینگ
بسته به نوع و سایز انواع بلبرینگ و رولبرینگ روش ها و ابزارهایی که برای جازدن و درآوردن صحیح آن استفاده می شود در سه گروه زیر تقسیم می گردد:
1. مکانیکی (یا روش سرد)
2. هیدرولیکی
3. گرمایی
انتخاب روش نصب مناسب به ما کمک می کند تا طول عمر سرویس بیرینگ را افزایش و متعاقبا هزینه های منتج از خرابی زودرس بیرینگ ها که بخودی خود پتانسیل صدمات بزرگتر هستند را کاهش دهیم.

جهت هرگونه استعلام خرید و قیمت بلبرینگ و رولبرینگ و همچنین مشاوره می توانید با گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت تماس حاصل فرمایید.

استعلام قیمت بلبرینگ و رولبرینگ , رولبرینگ , یاتاقان , خرید یاتاقان , فروش بلبرینگ و رولبرینگ , بلبرینگ ,بلبرینگ صنعتی
یکشنبه 03 شهریور 1398 - 16:28
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
nik952148
آفلاین




ارسال‌ها: 19
عضویت: 3 /6 /1398
موفقیت تلاش میخواهد و ایمان به خدا و دیگر هیچ
RE : 8
انواع نوار نقاله مصرفی
در کشورهای مختلف نوارنقاله در بخش های صنعتی ، بسته بندی و مونتاژ مورد استفاده قرار می گیرد . عمده وظیفه نوار نقاله جابه جایی از یک مکان به مکان دیگر می باشد . با توجه به شرایط و نوع اجسام قابل جابجایی ، نوارنقاله می تواند به صورت افقی و یا شیب دار منتقل شود .از دیگر نام هایی که نوار نقاله با آن شناخته می شود کانوایر می باشد
انواع نوار نقاله
نوار نقاله را می توان در طول های مختلف و در ابعاد استاندارد 50-60-80-100-120 تهیه کرد. در حالت کلی نوار نقاله ها در دو نوع نوار نقاله ثابت و نوار نقاله متحرک هستند


نوار نقاله زنجیری
نوارنقاله زنجیری با داشتن قطعات انعطاف پذیر، می تواند با توجه به نیاز و فضای مود استفاده به اشکال مختلف طراحی و ساخته شود.
اساس کارکرد آن زنجیر و پره هایی است که می تواند وسایل را به انتهای دستگاه منتقل کند.

نوار نقاله رولیکی
برای انتقال وسایل سنگین از نوارنقاله رولیکی یا کانوایر رولیکی استفاده می شود. این دستگاه از رولیک های تو خالی تشکیل شده است که تعداد رولیک ها به طول نوار نقاله بستگی دارد. محصولات بر روی رولیک ها قرار داده می شوند و با حرکت رول ها جابجایی صورت می گیرد.

نوار نقاله دستچین
از نوارنقاله دستچین در مواقعی استفاده می شود که محصول ضمن حرکت، فرآیند دیگری مانند حک تاریخ، جدا سازی و پاک سازی و یا اضافه شدن محصولی دیگر به محصول فعلی صورت گیرد. این کانوایر مانند سینی متحرکی است که کاربر کالا را بازبینی، و پردازش مد نظر را اعمال می کند.

نوار نقاله بارگیری
نوار نقاله بارگیری در دو نوع ثابت و متحرک به کمک چرخ ساخته می شود و با توجه به شرایط محل، نحوه بارگیری و زاویه بار زدن مراحل طراحی آن صورت می پذیرد. با اتصال کانوایر بارگیری به انتهای خط تولید ضمن بی نیازی از دستگاه لیفتراک، می توان هزینه های این بخش را کاهش محسوسی داد.
خرید نوار نقاله,فروش نوارنقاله,قیمت نوارنقاله,تسمه نقاله,رولیک,نوارنقاله زرین, نوارنقاله دنا
یکشنبه 03 شهریور 1398 - 16:28
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
nik952148
آفلاین




ارسال‌ها: 19
عضویت: 3 /6 /1398
بلبرینگ و رولبرینگ را بهتر بشناسیم
RE : 9
بلبرینگ و رولبرینگ های چینی به دلیل ارزان بودن از پرمصرف ترین بلبرینگ و رولبرینگ های مورد استفاده در دنیا می باشند . این بلبرینگ و رولبرینگ ها با توجه به ارزان بودن از کیفیت متوسطی برخوردار هستند و همین امر باعث می شود مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد، استاندارد مورد استفاده در بلبرینگ و رولبرینگ های چینی ISO9001
می باشد.

مارک بلبرینگ
از جمله برترین برندهای مطرح بلبرینگ و رولبرینگ چینی که دارای کیفیت بالایی می باشد می توان به مارک های بلبرینگ لازیو LAZIO ، بلبرینگ KG KGC ، بلبرینگ R&Z ، بلبرینگ P2P اشاره کرد.
بلبرینگ صنعتی دارای قیمت های بالاتری از قیمت فروش بلبرینگ های کوچک دارند به همین دلیل بیرینگ صنعتی را در مارک ها و کیفیت بهتری خریداری می کنند.


همچنین می توانید از مراکز فروش بلبرینگ و سایت فروش بلبرینگ ، قیمت مناسب بلبرینگ و رولبرینگ را استعلام کنید.
خرید بلبرینگ,قیمت بلبرینگ,رولبرینگ,فروش بلبرینگ,بیرینگ
یکشنبه 07 مهر 1398 - 11:56
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
nik952148
آفلاین




ارسال‌ها: 19
عضویت: 3 /6 /1398
موفقیت تلاش میخواهد و ایمان به خدا و دیگر هیچ
RE : 10
خرید نوار نقاله و یا تسمه نقاله
نوار نقاله ها در ابعاد و انواع مختلفی موجود می باشند که با توجه به کاربرد آنها کاملا از یکدیگر متفاوت می باشند ، نوار نقاله ها بیشتر در صنایع تولیدی و کارگاه ها جهت جابجایی بار استفاده می شود.

نوار نقاله یا تسمه نقاله
در دنیای امروزی اکثر شرکت ها و کارگاه های تولید برای جابجایی انواع موارد مصرفی و وسایل از نوار نقاله و یا تسمه نقاله استفاده می کنند ، به همین دلیل نوار نقاله از پر مصرف ترین موارد جهت حمل و جابجایی وسایل و اجسام سبک و سنگین می باشند.
همانطور که قبلا هم گفته شد نوار نقاله و تسمه نقاله با توجه به کاربرد دارای انواع مختلفی می باشند که توسط شرکت های مختلفی تولید و فروخته می شوند از جمله مطرح ترین شرکت های فروش نوار نقاله و تسمه نقاله در ایران می توان به شرکت نوار نقاله زرین ، نوار نقاله دنا ، نوار نقاله سهند و نوار نقاله کاله ترکیه اشاره نمود که علاوه بر اینکه می توانید خرید نوار نقاله را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید دارای نوار نقاله و تسمه نقاله هایی با کیفیت بسیار بالا می باشند.
می توانید جهت خرید نوار نقاله به سایت www.niksadrasanat.com مراجعه نمایید که نماینده رسمی فروش نوار نقاله در ایران می باشد.

نوار نقاله,تسمه نقاله,خرید نوارنقاله,فروش نوار نقاله,قیمت نوار نقاله
یکشنبه 07 مهر 1398 - 11:59
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
12»



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح
پایگاه اینترنتی مکتب درس پاتوق دانش آموزان و داوطلبین کنکور

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !