::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

کنکور از آنچه فکر میکنید به شما نزدیک تر است !!

12»
تعداد بازدید : 1948
نویسنده پیام
zohre
آفلاین



ارسال‌ها: 1
عضویت: 8 /8 /1394
چه سکوت شکننده ای
به به عجب سکوتی !

مدیر چه سایت خلوتی داری
جمعه 08 آبان 1394 - 12:26
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
irkonkor
آفلاین




ارسال‌ها: 4
عضویت: 26 /8 /1393
تشکر کرده: 1
چه سکوت شکننده ای
RE : 1
نقل قول از zohre
به به عجب سکوتی !

مدیر چه سایت خلوتی داری


سلام ! ان شا الله شلوغ میشه ! تازه شروع کار
سه شنبه 12 آبان 1394 - 23:21
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
fns4565
آفلاین




ارسال‌ها: 6
عضویت: 14 /1 /1395
تشکر شده: 1
چه سکوت شکننده ای
RE : 2
نقل قول از irkonkor
نقل قول از zohre
به به عجب سکوتی !

مدیر چه سایت خلوتی داری

سلام ! ان شا الله شلوغ میشه ! تازه شروع کار

بله ما هم منتظریم هر چه زودتر

دوشنبه 28 تیر 1395 - 16:55
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
masoome
آفلاین




ارسال‌ها: 1
عضویت: 9 /5 /1397
چه سکوت شکننده ای
RE : 3
نقل قول از fns4565
نقل قول از irkonkor
نقل قول از zohre
به به عجب سکوتی !

مدیر چه سایت خلوتی داری

سلام ! ان شا الله شلوغ میشه ! تازه شروع کار

بله ما هم منتظریم هر چه زودتر





معبد وات آرون بانکوک (Wat Arun Ratchawararam Bangkok) از جمله خاص‌ترین و دیدنی‌ترین مکان‌های شهر بانکوک و روی هم رفته کشور تایلند تلقی می‌شود. دسترسی به وات آرون با توجه به قرارگیری آن در دل بانکوک راحت است.
هر شهری را با نمادهایی خاص می‌شناسند. به عنوان نمونه استانبول، مهم‌ترین شهر ترکیه برای توریست‌ها، مملو از مساجد و کلیساهای گوناگون است، اما در بانکوک تعداد زیادی معبد پیدا خواهید کرد. معبد وات آرون بانکوک در مرکز شهر و کناره رود فرایا چائو واقع شده است، به همین دلیل هیچ گردشگری رفتن به آن را در یک تور بانکوک از دست نمی‌دهد. معماری عجیب، خاص و چشم‌نواز معبد وات آرون بانکوک سبب می‌شود در میانه شهر به زیبایی بدرخشد.بنایی رویایی به نام معبد وات آرون بانکوکبرای رویایی‌تر شدن سفر، بهتر است نحوه دسترسی به معبد وات آرون بانکوک را طوری انتخاب کنید که مجبور به رد شدن از روی رود کنار آن باشید! نیازی نیست برای رفتن به این معبد برنامه‌ریزی خاص داشته باشید، چرا که به خاطر محل قرارگیریش در شهر، دسترسی از دیگر نقاط به آن و همچنین رسیدن به دیگر قسمت‌های شهر از معبد وات آرون به سادگی هر چه تمام‌تر امکان‌پذیر است. به عنوان نمونه‌ای از مکان‌های دیدنی مهم شهر در نزدیکی آن باید به کاخ بزرگ بانکوک و وات فو اشاره کرد.
از جمله دلایل زیبایی وصف نشدنی معبد وات آرون مجاورت آن با رود فرایا چائو است. بعد از رسیدن به محل قرارگیری معبد، با سازه‌ای مخروطی شکل و عظیم رو به رو خواهید شد که به وسیله چهار سازه کوچک‌تر از خود احاطه شده است. تایلندی‌ها عقیده دارند معابد، از کشور محافظت می‌کنند، به همین دلیل احترام خاصی برای این مکان‌ها قائل بوده و به طور دائم در آن‌ها رفت و آمد می‌کنند. بد نیست بدانید ساخت معبد وات آرون بانکوک به پیش از سلسله چاکری، امپراطوری کنونی حکم‌فرما بر تایلند، برمی‌گردد، به همین دلیل قدمت تقریبا بالایی دارد.مروری بر تاریخچه معبد وات آرون بانکوکدر زمان امپراطوری سلسله آیوتا، در مکانی که معبد وات آرون کنونی قرار دارد، معبدی بی‌نام و نشان قرار داشت. رفته رفته اطراف این بنا روستایی به نام بنگ ماکوک شکل گرفت و در ادامه آن شاهد انتخاب اسم وات ماکوک برای معبد بودیم. در زمانی که قدرت بین سال‌های 1351 تا 1767 در دستان امپراطوری آیوتایا قرار داشت، ترافیک کشتی‌های عبوری از رود فرایا چائو بسیار بالا بود. در آن هنگام، به خاطر وفور نعمت در اسکله منطقه تونبوری، دریانوردان برای استراحت با کشتی‌های خود در آنجا پهلو می‌گرفتند. آن‌ها در این هنگام به معبدی که پیشتر به جای معبد وات آرون بانکوک کنونی قرار داشت ادای احترام می‌کردند.
در سال 1767 شاه تکسین به پادشاهی آیوتا بعد از حدود 400 سال فرمانروایی پایان داد. وی در ادامه پایتختش را در نزدیکی معبد وات آرون کنونی تاسیس و نام معبد را به وات چنگ به معنی سپیده دم تغییر داد. انتخاب آن به عنوان معبد سلطنتی شهر سبب شد بیش از پیش به اهمیتش افزوده شود. گفته می‌شود زمانی که ناوگان دریایی پادشاه در زمان غروب آخر جنگ به منطقه رسید، به آن ادای احترام کرد و دستور داد با این مکان با احترام برخورد کنند. جالب است بدانید تندیس بودای زمردین که اکنون در معبد زمرد قرار دارد، از سال 1767 به خاطر اهمیت معبد وات آرون بانکوک به آن منتقل شد و تا سال 1785 نیز در همانجا باقی ماند.
بر اساس اسناد تاریخی، اگرچه شاه تکسین برای معبد احترام بالایی قائل بود و آن را به عنوان معبد سلطنتی سلسله تنبوری معرفی کرد، اما رفتار مناسبی با کاهنان نداشت و در خلوت‌های خود، آن‌ها را از معبد وات آرون بانکوک بیرون می‌کرد. بد نیست بدانید سلسله تنبوری فقط 15 سال با شاه تکسین عمر کرد و به دست رامای اول، نخستین پادشاه سلسله چاکری، نابود شد.تاریخچه معبد وات آرون بعد از سلسله چاکریشاه رامای اول دست به تغییرات زیادی در منطقه تحت سلطه خود زد و معبد وات آرون بانکوک نیز از دست این تغییرات در امان نماند. به عنوان نمونه وی دستور داد کاخ بزرگی که در غرب به دستور شاه تکسین ساخته شده بود، به شرق رودخانه منتقل شود. در این زمان معبد دیگر از کاخ اصلی دور شده بود، به همین دلیل اعتبار سلطنتی خود را نیز از دست داد. درست در همین زمان نیز تندیس زمردین بودا از معبد وات آرون خارج و به معبد زمرد بودا (وات پرا کائو) بانکوک منتقل شد تا با زدن تیر خلاصی، ارزش و اعتبار بالای آن به طور ناگهان سقوط کند.
تا پیش از روی کار آمدن پادشاه رامای دوم در سال 1809، با وجود رفت و آمد مردم محلی به معبد، از میزان محبوبیت آن به شدت کاسته شده بود. فرمانروای جدید بعد از به دست گرفتن قدرت دستور مرمت‌سازی معبد وات آرون را داد. افزایش ارتفاع بنای اصلی تا 70 متر در همین زمان اتفاق افتاد.............. تور دبی ، تور باکو ، تور استانبول ، تور تفلیس ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری باکو ، تور لحظه آخری استانبول ، تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان دبی ، تور ارزان باکو ، تور ارزان استانبول ، تور ارزان تفلیس توجه به معبد وات آرون در زمان امپراطوری شاه رامای سوم باز هم افزایش یافت، به طوری که بعد از ایجاد یک سری ساخت و ساز و افزایش ارتفاع بنای اصلی به 77 متر، معبد تبدیل به بلندترین سازه شهر بانکوک شد. دوران بی‌توجهی به معبد وات آرون بانکوک دیگر به پایان رسیده بود و پادشاهان بعدی نیز هر کدام به نوبه خود به مرمت آن می‌پرداختند. یکی از اساسی‌ترین و جدیدترین مرمت‌های صورت گرفته روی معبد وات آرون را باید مربوط به سال 2013 دانست. گفتنی است هزینه ورودی معبد 100 بات تایلندی است.


چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 06:32
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
nik952148
آفلاین




ارسال‌ها: 19
عضویت: 3 /6 /1398
​فروش انواع بلبرینگ و یاتاقان و نوار نقاله
RE : 4
فروشگاه بلبرینگ نیک صدرا عرضه کننده انواع زنجیر صنعتی ، بلبرینگ صنعتی ، بلبرینگ شیار عمیق ، بلبرینگ کف گرد ، نوار نقاله ، کاسه نمد ، یاتاقان
همچنین واردات و پخش تخصصی انواع بلبرینگ و رولبرینگ. SKF , FAG, NACHI, MPZ. بلبرینگ خطی.بلبرینگ سوزنی. بلبرینگ mpz بلبرینگ SKF ، بلبرینگ MPZ و نماینده رسمی نوار نقاله زرین ، نوار نقاله کاله ترکیه ، نوار نقاله سهند و نوار نقاله دنا
جهت مشاوره رایگان و همچنین استعلام قیمت بلبرینگ و استعلام قیمت نوار نقاله می توانید به سایت www.niksadrasanat.com مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

زنجیر صنعتی ,بلبرینگ,رولبرینگ,نوار نقاله,یاتاقان
شنبه 07 دی 1398 - 11:21
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
nik952148
آفلاین




ارسال‌ها: 19
عضویت: 3 /6 /1398
چه سکوت شکننده ای
RE : 5
مرکز خرید و فروش بلبرینگ نوار نقاله و زنجیر صنعتی
گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت وارد کننده انواع بلبرینگ و گریس های صنعتی در ایران .این شرکت در راستای توسعه اقتصاد پایدار و نیز در جهت دستیابی به اقتصاد فراگیر داخلی به منظور تامین قطعات و تهیه انواع بلبرینگ با همکاری تولید کنندگان و تشکل های صنعتی , همکاری صمیمانه خود را اعلام مینماید.این شرکت افتخار دارد با سابقه طولانی و داشتنن نمایندگی های انحصاری از شرکت های معتبر خارجی در زمینه تهیه و توزیع سیستم های جدید بلبرینگ ، سفارشات مشتریان خود را با هر مارک و هر تیپی که باشد در سریعترین زمان تهیه و تحویل نماید. کارشناسان فروش این شرکت با بررسی و شناسایی نیاز صنایع ضمن ارائه خدمات مشاوره و اطلاعات فنی , انواع بلبرینگ, رول برینگ , یاتاقان، نوار نقاله ، کاسه نمد ، زنجیر صنعتی و قطعات مورد نیاز برای کاربرد ها و مصارف گوناگون و خاص از سازندگان معتبر دنیا که مجهز به پیشرفته ترین فناوری روز هستند تهیه نمایند.
این شرکت وارد کننده و مرکز فروش انواع بلبرینگ، انواع گریس های SKF و FAG در ایران، تهیه و توزیع انواع بلبرینگ، رولبرینگ، برینگ، یاتاقان های صنعتی و کشاورزی، گریس، کاسه نمد، اورینگ، پکینگ ، نوار نقاله ، تسمه نقاله ، رولیک و همچنین زنجیر صنعتی و...

تهیه و توزیع بلبرینگ ، پکینگ ، کاسه نمد ، اورینگ و ....
طراحی و ساخت انواع رولیک
ارائه مشاوره در زمینه بلبرینگ و ملزومات صنعتی
واردات انواع بلبرینگ ، نیدل برینگ
فروش بلبرینگ و کاسه نمد خودرو واردات بلبرینگ و کاسه نمد خودرو
نماینده رسمی نوار نقاله دنا ، نوار نقاله سهند ، نوار نقاله زرین و نوار نقاله کاله ترکیه
فروش انواع بلبرينگ هاي صنعتي وكشاورزي ارائه فاكتوررسمي وضمانت اصالت

بلبرینگ،نوار نقاله، زنجیر صنعتی
دوشنبه 01 اردیبهشت 1399 - 14:01
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
nik952148
آفلاین




ارسال‌ها: 19
عضویت: 3 /6 /1398
چه سکوت شکننده ای
RE : 6
مرکز جوش لیزر تهران
دستگاه جوش لیزر مرکز جوش لیزر تهران با قابلیت کنترل بیش از 10 پارامتر از قبیل توان حداکثری، توان متوسط، فرکانس، سرعت، فوکوس پرتو، شکل پالس های متنوع (مستطیل، مربع، آنیلی، سینوسی و …) توانایی جوشکاری انواع آلیاژها با محدوده ضخامت 0.1 تا 3 میلی متر را داراست. جوش لیزر به دلیل مزیت هایی از قبیل حرارت ورودی بسیار پایین، سرعت جوشکاری مطلوب و نرخ سرمایش بالا، بدون نیاز به فیلرمتال جوش هایی با استحکام بالا را به ارمغان می آورد.
جهت دریافت خدمات جوش لیزر به سایت www.aserpulse.ir مراجعه نمایید.
جوش لیزر
شنبه 10 خرداد 1399 - 14:23
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
nik952148
آفلاین




ارسال‌ها: 19
عضویت: 3 /6 /1398
چه سکوت شکننده ای
RE : 7
فروش انواع بلبرینگ و رولبرینگ های صنعتی،راهسازی،کشاورزی،ماشینی و زنجیر صنعتی و غیره
فروشگاه بلبرینگ و رولبرینگ بورس انواع بلبرینگ و رولبرینگ و یاتاقان های صنعتی،کاسه نمد،نوارنقاله،رولیک،زنجیر صنعتی ، نوار نقاله و تسمه نقاله و دیگر تجهیزات صنعتی، آماده خدمت رسانی به کلیه مراکز صنعتی، کارخانجات،مراکز تولیدی،شرکتها و صاحبان مشاغل می باشد.
امید است که قدمی هر چند کوچک در راستای اعتلای صنعت کشور عزیزمان ایران برداریم.
فروش پایان یک معامله نیست، آغاز یک تعهد است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فروشگاه بلبرینگ و رولبرینگ مراجعه نمایید.

بلبرینگ،نوار نقاله، زنجیر صنعتی
شنبه 10 خرداد 1399 - 14:24
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
nik952148
آفلاین




ارسال‌ها: 19
عضویت: 3 /6 /1398
چه سکوت شکننده ای
RE : 8
چرا جوش لیزر ؟
از جوش لیزر در صنایع مختلف و جهت جوش دادن انواع متریال فلزی و غیر فلزی استفاده می گردد از جمله متریالها می توان از تیتانیوم، نیکل، قلع، روی، مس، آلومینیوم، کرم، نیوبیوم، طلا، نقره و بسیاری دیگر از فلزات نام برد. جوش لیزر جهت جوشکاری دو نوع فلز مختلف مانند مس – نیکل، نیکل – تیتانیوم، مس – تیتانیوم، مس – برنج و مس – فولاد کم کربن و ....
همچنین از خدمات جوش لیزر به طور گسترده در صنعت ارتباطات موبایل، تولید قطعات الکترونیک، ساخت قاب عینک، جواهرسازی، ساخت ماشین آلات دقیق، ساخت تجهیزات پزشکی، ساخت لوازم خودرو، تولید کالاهای تزئیناتی و سوغاتی و بسیاری دیگر از صنایع استفاده میگردد.
خدمات حک لیزر و برش لیزر با قابلیت حکاکی و برش ظریف روی فلزات و حک و برش لیزر غیر فلزات با سرعت بالا، خروجی مطلوب و راندمان بالا می باشد جهت مشاهده نمونه کارها و برش لیزری به سایت جوش لیزر مراجعه نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جوش لیزر مراجعه نمایید.
جوش لیزر , حک لیزر , برش لیزر
چهارشنبه 04 تیر 1399 - 12:48
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
nik952148
آفلاین




ارسال‌ها: 19
عضویت: 3 /6 /1398
چه سکوت شکننده ای
RE : 9
قیمت خرید و فروش بلبرینگ

فروش بلبرینگ رولبرینگ و یاتاقان یکی از مشاغل پر رونق در سراسر جهان می باشد چون کاربرد انواع بلبرینگ ها ، رولبرینگ ها و یاتاقان ها گسترده است.
از کاربردهای اساسی بلرینگ رولبرینگ و یاتاقان ها می توان از موارد زیر نام برد

  1. ساخت دستگاه ها

  2. ماشین آلات

  3. احداث صنایع


  4. با استفاده از بلبرینگ ها می توان انواع دستگاه و ماشین آلات صنعتی تولید نمود که قابلیت و توانایی دستگاه ها را ارتقاء ببخشد. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش بلبرینگ به سایت مراجعه کنید.
    همچنین از دیگر قطعات پر مصرف در صنایع مختلف می توان از موارد زیر نام برد

    1. نوار نقاله یا تسمه نقاله : هر زمان که نیاز به انتقال اجسام از مکانی به مکان دیگر داشته باشیم ، نوار نقاله ها به کمک انسان می ایند ، با توجه به شرایط انتقال و مواد ، تسمه نقاله ها در کاربرد های متفاوتی طراحی می گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید.

    2. زنجیر صنعتی : زنجیر صنعتی در استاندارد ها و ابعاد متفاوتی وجود دارد از جمله زنجیر صنعتی تک ردیفه ، زنجیر صنعتی دو ردیفه و ... جهت مشاهده کاتالوگ زنجیر صنعتی و اشنایی با انواع زنجیر صنعتی به سایت مراجعه نمایید.

    3. کاسه نمد : کاسه نمد ها قطعاتی هستن که مانع از نشت در قطعات مختلف می گردد و کاربرد های متفاوتی در صنعیع مختلف دارد.

    4. تسمه پروانه : تسمه پروانه یکی از قدیمی ترین و در عین حال یکی از کاربردی ترین شیوه ها بـرای انتقال نیــرو / انرژی بین اجــزا مختــلف می باشد.


    5. جهت استعلام قیمت و خرید وفروش انواع قطعات صنعتی ، بلبرینگ ، رولبرینگ ، یاتاقان ، نوار نقاله ، تسمه نقاله ، زنجیر صنعتی ، کاسه نمد ، تسمه پروانه به سایت ما سر بزنید و یا تماس بگیرید.
      بلبرینگ, نوار نقاله , زنجیر صنعتی
چهارشنبه 04 تیر 1399 - 12:51
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
nik952148
آفلاین




ارسال‌ها: 19
عضویت: 3 /6 /1398
چه سکوت شکننده ای
RE : 10
خدماتِ پیشرفته جوش لیـزر
بخش خدمات لیزر مرکز لیزر ایران همگام با فناوری روز دنیا، با اتکا به دانش فنی و تجربه متخصصین خود و بکارگیری بروزترین تجهیزات لیزر و روباتیک آماده مرتفع نمودن نیازهای صنایع کشور عزیزمان می باشد.
وجه تمایز این مرکز جوش لیزر در ارایه خدمات در زمینه پردازش مواد لیزری در این است که توانمندی و تجربه ما در طراحی و ساخت سیستم‌های لیزری صنعتی، ما را قادر می سازد تا برای سفارش های خاص، راه حل های ویژه ای مطابق با سفارش مشتری ارایه نماییم.
از جمله خدمات این مرکز می توان به موارد زیر اشاره نمود
1. خدمات پرینت ۳ بعدی و ۲ بعدی
2. خدمات برش لیزر
3. خدمات جوش لیزر
4. جوشکاری لیزری فلزات غیر هم جنس
5. خدمات حک لیزر
6. خدمات طراحی سه بعدی و دو بعدی
7. خدمات فرزکاری cnc
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://laserpulse.ir/ مراجعه نمایید.
جوش لیزر, برش لیزر,حک لیزر
یکشنبه 26 مرداد 1399 - 15:45
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
12»



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح
پایگاه اینترنتی مکتب درس پاتوق دانش آموزان و داوطلبین کنکور

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !