ما را دنبال کنید

جستجوگر

ویدئوی انگیزشی

ورود

صفحات جداگانه

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 17
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 237
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 57
  • بازديد ديروز : 68
  • بازديد ماه : 1,896
  • بازديد سال : 22,140
  • بازديد کلي : 747,547
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.145.64.126
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

همراه شما هستیم

www.gamenov.ir

آخرین ارسالی های انجمن

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

ایام سوگواری محرم را به تمام شیعیان و محبین ائمه اطهار تسلیت عرض می نماییم!

 

گروه آموزشی مکتب درس قرار است ادامه فعالیت های خود را در این وب ادامه دهد و سایت قبلی نیز با این سایت ادغام میشود ! البته مطالب اتقال داده نمیشود !چون سعی ما در این است مطالب کار بردی و مفیدتر از قبل قرار دهیم

 

همچنین از شما میخواهیم که اگر مایل هستین در سایت عضو شوید و مطالب خود را از قسمت ارسال برای ما بفرستید تا به اسم خودتان در سایت قرار دهیم !

انتخاب موضوع و عکس مطلب را نیز خودتان انتخاب کنید

 مطالب کی میفرستین در رابط موضوعات زیر باشد :

1.مشاوره ای

2.انگیزشی ( فایل صوتی فیلم متن و ...)

3.جزوات آموزشی

4 . هر چیزی که به نظرتان برای دیگران مفید است

 

سلام من امروز رفتم مدرسه و چن تا عکس از کتاب رهنمون امتحانات گرفتم !!
من خودم خرداد این کارارو انجام دادم و دیپلمم رو تقریبا گرفتم !این پست وااس اونایی که الان میخان برن بگیرن !!

مشتاقان دیپلم مجدد : مهلت ثبت نام هنوز هست سریعا اقدام کنید
 

اول اطلاعاتی ک خودم دارم رو میگم بعد به ادامه مطلب برین و عکسای ک گرفتم ببنید :

کار اولی ک باید بکینید !!

1:گرفتن گواهی موقت از مدرسه ای ک دوران دبیرستان توش درس خوندین (گواهی موقت= کارنامه سه سال دبیرستان )

2: اون گواهی رو ببرین اداره آموزش پرورش واحد امتحانات و موضوع دیپلم مجدد رو با اونا در میون بزارین !! بعد یکسانی ک دارین اگ خواستین تطبیق بدین ( مثلا متقاضیان تجربی ک میخان انسانی بگیرن میتونن دو درس دین وزندگی و زبان انگلیسی رو همون نمره دیپلم تجربی خودشون تطبیق بدن و امتحان ندن )

 

3: بعد ثبت تو اداره ! مدرکایی ک دارین ( همون گواهی + یک برگه اقدام به دیپلم ک درسا ی انتخابی توش ذکر شده و ی سری چیزایی توش نوشتن :| ک اداره میده ) رو ببرین مدرسه بزرگسالان و ثبت نام کنید !!

 

مدارکی ک از من گرفتن تو مدرسه :

فتوکپی شناسنامه و کارت ملی خودم و پدر و مادرم !!!

6 قطعه عکس 3*4

 

و مبلغ 6هزار تومن برای هر درس

 

بازم میگم سقف انتخاب واحد در کار نیستا !! بعضی از مدارس جوای درست حسابی نمیدن و جواب غلط میدن ک سقف انتخاب واحد داری و از این حرفا ....


ادامه مطلب

هر سال با توجه به شرایط، سیاست گذاری ها و تغییرات کتاب های درسی ، اداره ی آموزش و پرورش و دفتر برنامه ریزی کتب درسی بودجه بندی دروس در امتحانات نوبت اول و دوم اعلام می شود.

 

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

دانش آموز علوم انساني درس اقتصاد را فقط در سال دوم دبيرستان مي خواند و بس! و تا دو سال بعد كه كنكور مي دهد اين درس در مدارس تدريس نمي شود و به طور معمول در دبيرستان هاي دولتي نيز در سال چهارم براي اين درس برنامه يي از طرف مدرسه گذاشته نمي شود
    سال هاست كه سازمان سنجش، نگاهبان خوبي براي دانش است. اين جمله هم معناي مثبت دارد و هم معناي انتقادي. در معناي مثبت آن، سازمان سنجش نشان داده است كه در طراحي سوال هاي كنكور انرژي و دقت علمي به كار مي برد و در معناي انتقادي به اين معناست كه سازمان سنجش، بسياري از داده هايي را كه مي تواند به جامعه دبيران، مشاوران و دانش آموزان ارائه كند تا در رشد سطح دانش مفيد واقع شود، با امساك ارائه مي كند
     قاعده بر اين است كه آزمون چيزي را بسنجد كه آموزش ديده باشيم و اين يك استثنا دارد و آن هم آزمون هاي آزمايشي است. اما آزمون سراسري سال 93 در رشته علوم انساني، يك آزمون آزمايشي نيست، بلكه آزمون نهايي است و آخرين زمين بازي است كه دانش آموزان در مقطع متوسطه بازي مي كنند و مي روند كه پا در عرصه آموزش عالي بگذارند. اما نشان خواهيم داد كه انگاري، سازمان سنجش هدف هاي گوناگوني را دنبال مي كند يا بايد دنبال كند. بايد روشن حرف زد و تا جايي كه ممكن است صريح! چرا كه با رشته يي سر و كار داريم كه به اعتقاد من- و كم نيستند كساني كه همين نگرش را دارند- زيربناي توسعه است و نبايد از اين ماجرا با تعارف گذشت و به همين دليل مي خواهم از همين ابتدا با مثال هاي مشخص حرف بزنم. ابتدا يك نگاه كلي به سوال اول اقتصاد بيندازيد:


ادامه مطلب

\"جزوه

دانلود جزوه ی زیست 1 گزینه ی 2

جزوه ی جامع و ترکیبی

برای دریافت جزوه کامل آموزشی و کنکوری زیست شناسی یک فایل زیر را دانلود کنید.

 

دانلود  جزوه کامل آموزشی و کنکوری زیست شناسی یک

 دانلود در ادمه مطلب


ادامه مطلب

رهپویان دانش !!

دوستان عزیز که تمایل خرید دی وی دی های درسی رو دارن بهتر یک سری به سایت رهپویان دانش بزنید!! واقعا با این قیمتایی که محصولات رهپویان دانش دارن و همچنین کیفیت دروس و تدریس اساتیدش به خصوص تو زیست شناسی و فیزیک و همچنین جمع بندی عربی !!که زیست شناسی  پایه و پیش تدریس استاد کرامت !! و همچنین تدریس جامع ژنتیک و زیست گیاهی که مدرسش استاد پدرام فرهادیان !! که دو تا از  بهترینای زیست ایرانن !!! فیزیکشم عالیه  و شما با 70 هزار تومن کل فیزیکو میگیری در حالی که موسسه هایی مثل کنکور اسان است و ونوس و ... تا نزدیک 1 میلیون باید هزینه کنی!!! فیزیکش هم مفهومی هم تکنیکی !!شاید بعضی از تکنیکارو نداشته باش ولی اون تکنیکایی رو نداره که اصن کاربرد ندارن و هر چی تکنیک کاربردی هست و داره !! واس تکنیکای بیشتر میتونین معجزه ی فیزیک مهر وماه و بگیرین !!!

عربی جمع بندی رهپویان دانش هم استاد محمد واعظی که نیاز به معرفی نداره !!!♥


ادامه مطلب

سلام
این عکسو که دیدم دوازده سال درس خوندن واس یک لحظه تو ذهنم مرور کردم !!
از اون روز اول که رفتم مدرسه و شوق و اشتیاقی که داشتم واس رفتن به مدرسه !!!تا روزی که پیش دانشگاهی و تموم
کردم !! و حتی اون روزی که تو کنکور شکست خوردم!!!!
سال 94 میخوام دوباره کنکور بدم !!!!
 خیلیا و حتی خود من فک میکنن که دیگه واس رتبه شدن و قبول شدن تو یک دانشگاه خوب دیر!!!!
ولی یکم که فک کنی میبینی 7 ماه وقت زیادی واس رسیدن به دانشگاه و رتبه خوب!!!حتی واس کسی که از صفر میخواد شروع کنه !!!
5 رد شده رو فراموش کن!! 7 ماه و تلاش کن تا موفق شی !!!
این که کسی تو این مدت موفق شه چیز عجیبی نیست !!! بختیار رحمانی سال 82 دیپلم گرفت!! سال 85 کنکور ریاضی شرکت کرد و رتبش دو رقمی شد!!! ولی بنا به مشکلاتی نتونست بره دانشگاه (دلیلشم سربازی بود)
بهمن سال 87 سربازیش تموم شد !!!!! و 5 ماه به کنکور 88  باقی مونده بود !!!
بختیار رحمانی سال 88 تو رشته تجربی شرکت کرد  و رتبه 1 تجربی شد !!!
درسته که اون قبلا هم رتبه شده !! ولی اینم قبول کن که سه سال از درس دور بوده (شاید تو سربازی خونده ولی اگه میخوند تو اون دو سه سال پس باید تو کنکور شرکت میکرد ) خلاصه از درس دور بوده !!و از همه مهم تر اینکه اون  امکانات زیادی نداشت !
و باز هم از این مهم تر این که اون تغییر رشته داد !! و زیست شناسی که ما ازش غول ساختیم تو این مدت خوند و ی درصد عالی زد !!!!!!!
خیلی های دیگ بودن که تو مدت کم بهترین نتیجه رو گرفتن !!!
من خودم نخوندم اگه بخونی !!اگه واقعا بخونی رتبه آوردن سخت نیست !!! ولی به این شرط که بخونی نه این که منتظر معجزه باشی !!!
حالا دوست عزیز بختیار رحمانی که من مثالشو زدم شد رتبه 1 !!! تو عرض 5 ماه !!!
پس تو بخون تو هفت ناه بشو رتبه 1000 ! 700!  645 !!300 و .... سخت نیس همت میخواد !!!!!
به سمت کنکور پرواز کن !!یکبار برای همیشه تکلیف خودتو مشخص کن !!!!!! یا کنکور + رتبه خوب !! یا هم از الان بیخیال شو !! و به این که ی رشته بری تو دانشگاه بخونی نباش !!! بعدم بیای بری راننده تاکسی بشی یا هم خانه دار !!!!!

 
دستای خدا رو بگیر و اوج بگیر !!
هیچ کس غیر از خدا و بعد خودت نمیتونه به تو کمک کنه !!!  از کسایی که باعث ناامیدیت میشن دوری کن از چیزایی که باعث شکست میشن دوری کن !!

به امید موفقیت همتون ! واس منم دعا کنید



انگیزه داشته باشید

نتیجه تصویری برای عکس انگیزشی

گروه آموزشی گام نو

گام نو

اهدافتان را تا موقعی که به آن نرسیده اید به کسی نگویید

درباره ما

گروه آموزشی تحصیلی گام نو | gamenov.ir
مثل بادبادک باش... با اینکه میدونه زندگیش به نخی بنده ، بازم تو آسمون می رقصه و می خنده ...!!! همیشه بخند و نگران نباش بدون که نخ زندگیت دست خداست... اَللّهُمَّ اَخْرِجْنى مِنْ ظُلُماتِ الْوَهْمِ وَ اَكْرِمْنى بِنُورِ الْفَهْمِ اَللّهُمَّ افْتَحْ عَلَيْنا اَبْوابَ رَحْمَتِكَ وَانْشُرْ عَلَيْنا خَزائِنَ عُلُومِكَ بِرَحْمَتِكَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ خدايا مرا بيرون آور از تاريكى‏هاى‏ وهم،و به نور فهم گرامى‏ام بدار،خدايا درهاى رحمتت را به روى ما بگشا،و خزانه‏هاى علومت را بر ما باز كن به مهربانى‏ات اى مهربان‏ترين مهربانان.

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

مطالب مورد نیاز شما کدام است ؟